کاسیاس: می خواهم تا 2017 و پایان قراردادم در رئال مادرید بمانم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: می خواهم تا 2017 و پایان قراردادم در رئال مادرید بمانم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: می خواهم تا 2017 و پایان قراردادم در رئال مادرید بمانم

بعد از جدال سه شنبه شب مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ میان دو تیم رئال و اتلتیکو مادرید، ایکر کاسیاس کاپیتان لوس بلانکوس به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- به گزارش AS، کاسیاس گفت: "یک تساوی 0-0 سرنوشت این جدال را کاملاً باز گذاشت، و تضمین کننده یک دیدار برگشت فوق العاده است و فکر می کنم هر دو تیم هنوز شانس صعود دارند. ما امیدواریم که با توجه به بازی در خانه عملکرد خوبی داشته باشیم و از این مرحله صعود کنیم."

در مورد داور: "از نظر من عملکرد او خوب بود. اگر ما هر صحنه را آنالیز کنیم ممکن است سخت تر شود. ما شدیداً رقابت کردیم. داور در کانون توجهات نبود، و فکر می کنم او برای هر دو تیم عادلانه قضاوت کرد."

عملکـرد اوبلاک: "او در نیمه اول قهرمان بود. ما شایستگی بیشتری داشتیم. او فوق العاده بوده است. سپس در نیمه دوم اتلتیکو بسته تر بازی کرد، و اجازه چندانی به ما نداد و بازی را بهتر اداره کرد."

محرومیت مارسلو: "این فقدان بزرگی است اما ما بازیکنانی داریم که منتظر هستند جای او را پر کنند. ما دوست نداریم که او را در اختیار نداشته باشیم اما این اتفاق افتاده است."

اهمیت بازی چهارشنبه آینده: "فصل با تمام بازی هایش می گذرد، نه تنها با بازی هفته آینده. در لیگ ما باید مالاگا را شکست دهیم و منتظر عملکرد بارسا باشیم."

در مورد آینده: "می خواهم تا سال 2017 بمانم، زمانی که قراردادم به اتمام می رسد. می خواهم قراردادم در رئال مادرید به پایان برسد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | 18:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.